Doorgaan naar hoofdcontent

 


Hallo allemaal,

Het Noor team is de afgelopen dagen lekker aan de slag gegaan met deze onwijs leuke bloemenkaart.
Je kunt deze kaart ook zelf maken, op je eigen tempo want het is een online workshop!
Super leuk om te doen en het resultaat mag er wezen!

** klik {HIER} om de Online Workshop te bestellen **




Voor deze kaart het ik het Sea Shore design papier gebruikt met het leuke, daarbij passende knipvel Ahoy!


De bloem heb ik gemaakt van het orde papier.
De rest van het kaartje heb ik rustig gehouden zodat de aandacht vooral naar de mooie bloem gaat.

Alle randjes heb ik bewerkt met de distresser en beinkt met de Vintage Photo distress inkt. 
Ik vind dat goed passen bij deze kaart.


De pocket in de kaart heb ik gemaakt van vellum welke ik een eetje heb bewerkt met inkt zodat het mooi bij het kaartje paste.
In de pocket heb ik een tag gedaan met een leuk plaatje van het Ahoy knipvel.

Ik raad iedereen aan om eens tussen de online workshops te neuzen!
Erg leuk om te doen!

Ik hoop dat jullie weer lekker veel inspiratie op zullen doen vandaag!
Je mag nu door hoppen naar

GERLINDE

Fijne dag!

Liefs,
Josje









Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Paper Purse - Snailmail - Craft Sensations

Voor de anti dieet dag-snailmail maakte ik een nieuw modelletje. Dit model zag ik op YouTube voorbij komen maar helaas kon ik er geen tutorial van vinden. Nou ja, de tutorial was er wel maar deze was alleen verkrijgbaar tegen betaling. Nou, 'dat kan ik vast wel zelf bedenken', dacht ik en ik ging aan de slag. Ik maakte hem meteen in drievoud zodat ik aan 3 dames hetzelfde exemplaar kon sturen. Hierop kreeg ik onwijs leuke reacties en meteen de vraag of ik er al een tutorial van online had staan. Helaas niet! Dus ben ik meteen aan de slag gegaan. Dit keer helaas geen tutorial op film maar een geschreven tutorial. Ik heb namelijk niet genoeg tijd om een goed instructie filmpje te maken. Wellicht volgt deze later nog wel eens. Mocht je er niet uit komen of iets onduidelijk zijn; laat het me dan weten! Je kunt reageren op dit bericht of een mailtje sturen naar: josje.blijft.bezig@gmail.com Wat heb je nodig; Cardstock (180/200 grams): 1x  39x19 cm (basis) 3x 14x13 cm (

Bella Lulu knipvel Camping

  Hallo allemaal! Op de camping, we zijn er allemaal wel aan toe denk ik. Er even gezellig tussenuit.. Gelukkig lijkt het er op dat we deze zomer toch weer wat meer vrijheden zullen hebben. Lekker naar de camping en herinneringen maken kan dus weer! Heerlijk! Daar horen natuurlijk heel veel leuke foto's bij en om deze nou leuk te kunnen bewaren heb ik met het knipvel 'Camping' van Bella Lulu een leuk doosje gemaakt waar je foto's in kunt bewaren. Maar ik heb er natuurlijk niet zomaar een doosje van gemaakt, ik heb er een koffertje van gemaakt wat hartstikke tof past bij het camping thema. Het designpapier wat ik gebruikt heb is 'kerstfeest' van Bella Lulu. Zeer veelzijdig en dus ook zeker niet alleen voor een kerst thema te gebruiken! Op de achterkant (of de voorkant, het is maar hoe je het bekijkt ;) ) Heb ik het tentje en een leuke gnome uit het knipvel geplakt met 3d kit . Ook het label heb ik uit het knipvel gestanst en vast gemaakt met een eyelet en een to

Bloghop Jungle knipvel

  Hallo allemaal, Vandaag is het tijd om jullie onze creaties te laten zien met het te gekke Jungle knipvel van Bella Lulu! Hop je gezellig met ons mee? *Het knipvel shop je hier* Het jungle knipvel gecombineerd met het 'Wings of time' designpapier van Bella Lulu *Het designpapier shop je hier* Zoals altijd zitten er op het knipvel ook weer hele leuke teksten.  Deze heb ik uiteraard ook weer gebruikt. Ik heb een soort pop up kaartje gemaakt. Als je aan het touwtje trekt komt het kaartje omhoog. Onder het vlak zit ook weer een tekst. Zoals je misschoen wel gewend bent van mij is het weer een clean and simple kaartje geworden. Hopelijk vinden jullie hem leuk en heb ik je wat inspiratie kunnen geven. Voor nog meer inspiratie mag je nu door hoppen naar het blog van: ANOUK Fijne dag! Liefs, Josje